Как си избирате какво да четете?

При мен е като магия. Нищо, което някой може да каже или напише не може да ме накара да прочета някоя книга ако вече не съм й хвърлила око. А и дори харесването да се е случило, пак не е много сигурно, че ще й обърна внимание само заради едната препоръка. Прочела съм десетки книги и то от почти всички възможни жанрове.  Дали ако ви кажа, че страшно ме е развълнувала "Слугинята" бихте могли да предположите, че ще ми допадне и трилогията "Игрите на глада"? Съмнявам се. Затова и не разчитам много на приятелски насоки, още по-малко на бутончето "Recomendations" в книжните сайтове като Goodreads. Намерих обаче страница, която чисто и просто ми скри топката. Не само, че свърза гореспоменатите заглавия, но и предположи, че след като ми е харесала "Играта на ангела" ще ми е интересно да прочета и "Проходът". "Крадецът на книги" - "Аз съм пратеникът". "Кланица 5" - "Параграф 22" И "Пътеводител на галактическия стопаджия". "Бог знае" - "Спасителят в ръжта". Не казвам, че нямаше и неуспешни опити, но пък си струва да опита човек, а знае ли се... Може би това е бъдещето на консултантските услуги :).


Линк към сайта - yournextread.com

btemplates